باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
طرح علمداران حماسه در استان قزوین اجرا می‌شود

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: فردا، همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز طرح سپاس از علمداران حماسه در استان قزوین اجرا می‌شود.

غلامرضا حقایق‌پور ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: سالروز میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) و ایام بزرگداشت مقام جانباز، فرصت مغتنمی برای تبیین رشادت‌ها و ایثارگری‌های جانبازان است.

وی افزود: همچنین ایام یاد شده فرصتی است تا مسؤولان خدمت جانبازان برسند و از روحیه‌ی آنها که سرشار از صبر و مقاومت است، درس بگیرند.

حقایق‌پور گفت: مسؤولان بنیاد شهید و امور ایثارگران با همکاری ائمه‌ی جمعه‌ی قزوین در هر یک از شهرهای استان، در قالب طرح سپاس از علمداران حماسه، از جانبازان دیدار خواهند کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه طرح یاد شده همزمان در سراسر کشور اجرا می‌شود، افزود: با اجرای این طرح، از خدمات ارزشمند جانبازان و از ایثار و مقاومت‌شان تجلیل می‌شود.

وی گفت: جانبازان برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی نه تنها در هشت سال دفاع مقدس، بلکه بعد آن نیز نقش‌شان را بخوبی ایفا کردند و همچنان حضورشان در اعتلا و پیشرفت کشور مؤثر است.

در اجرای طرح سپاس از علمداران حماسه، ائمه‌ی جمعه‌ی ۲۰ شهر استان قزوین همراه با مدیر کل، رؤسا و معاونین بنیاد شهرستان‌های استان به دیدار جانبازان و خانواده‌های آنان خواهند رفت.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی