باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

با حضور داستان شهرستان بوئین زهرا:

پلمب یکی دیگر از چاه های غیر مجازآب در شهرستان بوئین زهرا




اقبالی گفت: در سالجاری بیشترین پلمب چاه مربوط به بهره بردارانی  بوده است کخ سهمیه و مجوز آب  امور دام را در بخش  کشاورزی مورد استفاده قرارداده بودند؛ می باشد.

به گزارش خبرنگار ما در ادامه برخورد قاطع و مستمر با تخلف برداشت های غیر مجاز از سفره های آب زیر زمینی با حضور سعید اقبالی دادستان شهرستان بوئین زهرا و علی نصراله زاده مدیر امور منابع آب شهرستان بوئین زهرا چند  فقره از چاه های غیر مجاز در روستای امیر آباد نو در بخش مرکزی که اقدام به برداشت غیر قانونی و مازاد از سفره های آب زیر زمینی می کردند پلمب شدند.

سعید اقبالی در حاشیه پلمب چاه های غیر مجاز با بیان اینکه برخورد با متخلفین برداشت های غیر مجاز از سفره های آب زیر زمینی در شهرستان بوئین زهرا مستمرو قاطع ادامه دارد ؛ گفت : در سالجاری تاکنون در چهار مرحله 15 فقره از چاه های غیر مجاز که اقدام به برداشت غیر قانونی و مازاد از سفره های آب زیر زمینی می کردند پلمب شده اند.

وی افزود : در بازرسی و بازدید میدانی  از چند واحد دامداری  به بهره بردارانی که تاکنون نسبت به خرید و نصب کنتور هوشمند اقدام نکرده بودند؛  فرصت چند روز برای خرید و نصب کنتور هوشمند داده شده است.

دادستان شهرستان بوئین زهرا تاکید کرد : در صورتی که بهره برداران نسبت به خرید و نصب کنتور هوشمند اقدام نکنند چاه آب های آنان تحت هر عنوان  پلمب خواهد شد.



اقبالی خاطرنشان کرد: در سالجاری بیشترین پلمب چاه مربوط به بهره بردارانی  بوده است کخ سهمیه و مجوز آب  امور دام را در بخش  کشاورزی مورد استفاده قرارداده بودند؛ می باشد.

این مقام مسئول بیان داشت : به متخلفین هشدار می دهم که پلمپ چاه های متخلف و غیر مجاز در شهرستان بوئین زهرا بدون در نظر گرفتن میزان سطح کشت و یا سرمایه گذاری انجام شده با قاطعیت انجام می گیرد.

وی تصریح کرد :  بهره برداران واحد های دامداری طبق تعهد نامه ی رسمی مکلف و متعهد شده اند که ، سهمیه آب واحد خود را صرفا در امور دام استفاده کنند؛  بنابراین کسانی که، سهمیه آب دامداری را در امور کشاورزی استفاده می کنند؛  به طور عمد و اشکار مرتکب تخلف شده اند بنابراین در برخورد با این افراد هیچ گونه مسامحه ای صورت نخواهد گرفت.

یاداور می گرد که در جریان پلمپ یکی از چاه های غیر مجاز در روستای امیر اباد نو 20000هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط گردید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۰۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی