باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

همدردی سرپرست شرکت آپادانا سرام با زلزله زدگان میانه

 

 

سرپرست شرکت آپادانا سرام جان باختن تعدادی از هموطنان در زلزله دیشب شهرستان میانه را تسلیت گفت و با مصدومان این حادثه ابراز همدردی کرد.

دکتر نادر سلامت ضمن همدردی با بازماندگان قربانیان زلزله میانه گفت: واقعه دلخراش زلزله میانه که به جان باختن جمعی از هموطنان عزیزمان منجر شد، موجب غم و اندوه فراوان شد.

نایب رییس هیات مدیره شرکت آپادانا سرام افزود:این مصیبت بزرگ را به مردم ایران و خانواده‌های داغدار و مصیبت دیده میانه تسلیت عرض نموده و از درگاه پروردگار بزرگ برای درگذشتگان طلب رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم. گفتنی است زلزله ای به بزرگی ۵.۹ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۱۷ دقیقه و ۳ ثانیه بامداد امروز (جمعه) حوالی ترک در استان آذربایجان شرقی را لرزاند.

در پی وقوع زلزله در شهرستان میانه، بر طبق اعلام اورژانس، تاکنون 5 نفر فوت و تعداد زیادی مصدوم شده‌اند که بیشتر مصدومان به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی