باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

شهردار شریفیه خبرداد: 

پیشرفت 95 درصدی احداث ایستگاه  آتش نشانی شریفیه

هاشمی شهردار شریفیه گفت : احداث اولین ایستگاه  آتش نشانی شهر شریفیه دارای 95 درصد پیشرفت فیزیکی است و انشاله تا پایان سالجاری این پروژه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 مهندس حسین هاشمی شهردار شریفیه در گفتگو با ولی اله حسین زاده با اشاره به اهمیت و ضرورت احداث ایستگاه آتش نشانی در شهر شریفیه اظهار داشت : متاسفانه علی رغم اینکه شهر شریفیه از گستردگی و پراکندگی بالای برخودار است اما برای ارایه خدمات در هنگام حوادث بخصوص آتش سوزی به شهروندان فاقد حتی ایستگاه آتش نشانی مناسب و مجهزبود.

 وی ادامه داد: در هنگام بروز حوادث بخصوص آتش سوزی ایستگا های آتش نشانی شهرهای همجوار به شهروندان شریفیه خدمات ارایه می دادند.

هاشمی افزود : با توجه به مطالبه به حق شهروندان و همچنین اهمیت و ضرورت خدمات رسانی به شهروندان در هنگام بروز حوادث ، احداث ایستگاه آتش نشانی در دستورکار شهرداری شریفیه قرار گرفت که خوشبختانه عملیات اجرایی احداث ایستگاه آتش نشانی شریفیه از سال گذشته آغاز شد.

 

 

شهردار شریفیه خاطرنشان کرد :  اولین ایستگاه آتش نشانی شهر شریفیه دارای 430 متر مربع مساحت است که 230 متر آن مربوط به بخش اداری و 210 متر مربع نیز مربوط به آشیانه ماشین آلات و تجهیزات آتش نشانی است.

این مقام مسئول در خصوص پیشرفت احداث ایستگاه آتش نشانی شریفیه تصریح ساخت : در حال حاضر احداث اولین ایستگاه  آتش نشانی شهر شریفیه دارای 95 درصد پیشرفت فیزیکی است و انشاله تا پایان سالجاری این پروژه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 

 

 

 

 

هاشمی میزان اعتبارات ایستگاه آتش نشانی شریفیه را بیش از 7 میلیار ریال اعلام کرد و گفت : یک دستگاه ماشین آتش نشانی سبک در اختیار شهرداری قراردارد و خرید یکدستگاه ماشین آتش نشانی سنگین نیزدر دست اقدام است

وی از جذب  نیروهای متخصص و آتش نشان برای واحد آتش نشانی شهرداری شریفیه خبرداد و تاکید کرد : انشااله  با بهره برداری ازایستگاه آتش نشانی برگ دیگری از افتخارات و خدمات رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر به شهروندان شریفیه رقم خواهد خورد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی