باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
تکمیل طرح های نیمه تمام و احیا واحدهای تولیدی در اولویت قرار دارد

 سرپرست فرمانداری شهرستان البرز گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام و کمک به احیای واحدهای صنعتی بحرانی برای بازگشت به چرخه تولید از اولویت های مسئولان در شهرستان البرز است.

محمد نصیری در جلسه شورای اداری شهرستان البرز که روز دوشنبه در فرمانداری برگزارشد اظهارداشت: دشمن امروز با تمام توان خود درصدد  ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است و در این میان تلاش می کند تفرقه و نا امیدی در جامعه گسترش یابد.  

وی بیان کرد: با الگو گرفتن از سیره پیامبر(ص) باید اخلاق مداری را در جامعه پیاده کنیم و در نشر آن جدی باشیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز تصریح کرد: خوشبختانه با تدبیر انجام شده شاهد کاهش نرخ بیکاری در شهرستان البرز هستیم و امیدواریم در ادامه تلاش ها بتوانیم نسبت به پویایی واحدهای صنعتی و استفاده از ظرفیت موجود شهر صنعتی برای اشتغال بیشتر اقدام کنیم.

نصیری یادآورشد: دولت با دادن تسهیلات حمایتی به شرکت ها و کارگاه های تولیدی زمینه بازگشت واحدهای بحرانی را به چرخه تولید فراهم کرده و امسال هم در این راستا جدی هستیم.

وی اظهارداشت: احیای شرکت ها و کارگاه های تولیدی از اولویت های اصلی مسپولان در شهرستان البرز است و با اقدامات صورت گرفته توانسته ایم بسیاری از واحدهای را از شریاط بحرانی خارج کنیم.

نصیری گفت: بهترین راه حفظ سرمایه های ملی در تولید و اشتغال تشویق مردم به استفاده از کالاهای داخلی است و در این راستا لازم است دستگاههای اجرایی وادارات را ملزم به خرید کالای ایرانی کنیم.

فرماندار شهرستان البرز افزود: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید همراهی ما با واحدهای تولیدی بیشتر از گذشته باشد به همین دلیل با تاکید استاندار قزوین از قطع شدن خدمات آب، برق و گاز واحدهای تولیدی به هر دلیلی جلوگیری می شود.  

وی گفت: تحریم ها و تهدیدهای دشمنان در کنار مشکلاتی که برای مردم ایجاد کرده توانسته فرصت هایی را نیز برای جوانان ایجاد کند تا با ایده های خود زمینه ساز شکوفایی استعداد خود باشند و برخی واحدها به سمت خودکفایی بروند.

سرپرست فرمانداری البرز با اشاره به ضرورت تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی در این شهرستان اظهارداشت: یکی از الویت های ما تکمیل طرح های نیمه تمام در شهرستان است زیرا طولانی شدن اجرا موجب افزایش هزینه ها می شود.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی