باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
استاندار قزوین درگذشت ابراهیم عبدالرزاقی را تسلیت گفت

استاندار قزوین با صدور اطلاعیه‌ای درگذشت فعال سیاسی و مبارز انقلابی ابراهیم عبدالرزاقی را در اثر بیماری تسلیت گفت.

در پیام تسلیت استاندار قزوین آمده است: وَ بشّر الصّابرین الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ الرّاجِعُونَ

خبر درگذشت جناب آقای حاج ابراهیم عبدالرزاقی از چهره‌های مبارز قبل از انقلاب و از فعالان سیاسی متعهد و متدین بعد از انقلاب موجب تأثر و تألم فراوان گردید، اینجانب این مصیبت بزرگ را خدمت اخوان، فرزندان و خانواده محترم این فقید سعید تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

از درگاه خداوند رحمان علو درجات و محشور شدن با اولیا دین به ویژه حضرت سیدالشهدا (ع) برای آن مرحوم و صبر و اجر جمیل برای بازماندگان مسئلت دارم.

همچنین شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با صدور پیام تسلیت درگذشت مبارز انقلابی، حاج ابراهیم عبدالرزاقی را تسلیت گفتند.

در پیام تسلیت سیاوش طاهرخانی، شهردار و حکمت الله داودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خطاب به نایب رئیس شورای اسلامی آمده است: کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام

خبر درگذشت برادر گرامیتان، مبارز پیش از انقلاب و فعال سیاسی متعهد انقلابی، حاج ابراهیم عبدالرزاقی موجب تأثر و تألم فراوان شد.

اینجانبان مصیبت وارده را حضور جنابعالی و خانواده محترم تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای شما و بازماندگان آن مرحوم طول عمر و صبر جمیل و اجر جزیل، و برای آن فقید غفران و رحمت الهی مسئلت می‌نمائیم.

مرحوم عبد الرزاقی از فعالان سیاسی و مبارزان انقلابی استان بود که شب گذشته به دلیل بیماری کرونا درگذشت.

مهر
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۲۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی