باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
بازرسی نهایی از تله سی‌یژ قزوین در دستور کار قرار گرفت

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین راه‌اندازی تله‌سی‌یژ کامان را از خواسته‌های جدی شهروندان استان دانست و گفت: پس از رفع مشکلات این بخش، بازرسی نهایی آن در ۱۵ روز آینده انجام و برای راه‌اندازی آن اقدام شود.

علی فرخزاد روز دوشنبه در جلسه بررسی مشکلات راه‌اندازی تله‌سی‌یژ قزوین که با حضور مدیران کل دفتر فنی، استاندارد، میراث فرهنگی و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان برگزار شد، افزود: در بحث راه انداری این واحد رعایت مسایل ایمنی و استاندارد از خطوط قرمز و اصلی ما قرار دارد و به طور حتم باید به آنها توجه ویژه شود اما نباید بگذاریم با مشکل تراشی جلوی راه‌اندازی این مجموعه گرفته شود.
وی افزود: راه‌اندازی مجموعه تفریحی تله‌سی‌یژ قزوین از خواسته‌های جدی استان بوده و به همین لحاظ مجموعه همیاری شهرداری‌های استان باید با تلاش مضاعف ۱۰ عیب تشخیص داده شده از سوی تیم بازرسی را رفع و پس از رفع آن، بازرسی نهایی انجام تا این مجموعه در اسرع وقت راه‌اندازی شود.

ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۳۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی