باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
تعهد اشتغال در آوج محقق شد

قزوین- فرماندار شهرستان آوج گفت: شهرستان آوج، رتبه اول استان را در انجام تعهد اشتغالزایی در چهار ماه گذشته به خود اختصاص داد.

نصرت اله علیرضایی صبح دوشنبه در دیدار کریمی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان در سخنانی بیان داشت: فعال کردن واحدهای تولیدی، ایجاد و پایداری اشتغال از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌های شهرستان در سال جاری می‌باشد و در این خصوص از مدیران دستگاه‌های اقتصادی انتظار می‌رود در جهت جذب و حل مشکلات سرمایه گذاری و رفع موانع تولید حداکثر اهتمام را داشته باشند.

وی افزود: میزان تعهد اشتغالزایی شهرستان آوج در سال جاری مشابه سال گذشته ۹۵۵ فرصت شغلی جدید است که طی چهار ماه اول امسال با انجام ۱۸/۵ درصد تعهد اشتغالزایی توانسته ایم رتبه اول استان را کسب کنیم.

فرماندار شهرستان آوج در ادامه بر تعامل و حمایت صندوق کارآفرینی امید استان از طرح‌های سرمایه گذاری و حمایت از بنگاه‌های اقتصادی متوسط و کوچک شهرستان تاکید کرد.

در این جلسه کریمی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در جهت اشتغالزایی در سال گذشته و سهمیه تسهیلات بانکی شهرستان در سال جاری ارائه کرد.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۳۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی