باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

۵۳۲ راس دام قاچاق در آوج کشف شد

دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۲ ب.ظ
۵۳۲ راس دام قاچاق در آوج کشف شد

 فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۵۳۲ راس دام قاچاق از یک دستگاه کامیون در شهرستان آوج خبر داد و گفت: پلیس در این رابطه ۲ نفر را دستگیر کرد.

سردار مهدی حاجیان روز دوشنبه در این رابطه اظهار داشت: ماموران انتظامی آوج در راستای مبارزه با قاچاق دام هنگام گشت در جاده آبگرم - آوج به یک دستگاه کامیون حامل بار دام مظنون و آن را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: پلیس در بازرسی از کامیون متوقف شده ۵۳۲ راس دام (گوسفند) قاچاق را کشف و ۲ نفر را در نیز در این راستا دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین ارزش تقریبی این محموله کشف شده را برابر نظر کارشناسان ۱۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: به شهروندان توصیه می‌شود تا در صورت آگاهی از هرگونه فعالیت قاچاقچیان مراتب را به سامانه پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

واژگونی کامیون جان راننده آن را گرفت

سرپرست پلیس راه استان قزوین از واژگونی یک دستگاه کامیون و مرگ راننده آن در جاده بویین زهرا - سگزآباد خبر داد. 

سرهنگ قدرت حسنی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰مبنی بر وقوع یک مورد حادثه رانندگی در جاده بویین زهرا - سگزآباد، بلافاصله پلیس برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

به گفته وی، ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه کامیون به دلیل توجه نکردن به جلو، واژگون و راننده آن نیز به دلیل شدت جراحت‌های وارد شده فوت کرده است.

سرپرست پلیس راه استان قزوین با تاکید بر احتیاط و دقت لازم به رانندگان توصیه کرد تا هنگام رانندگی ضمن توجه به اطراف و علایم هشدار دهنده، توجه کافی به جلو و محیط اطراف خود را داشته تا سفری آسوده خاطر و بدون هیچ گونه حادثه ناگواری داشته باشند. 

ایرنا

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۳۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی