باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
بوئین زهرا در شرایط هشدار قرار گرفت/ مجالس جشن تعطیل

 سرپرست فرمانداری بوئین زهرا گفت: بدلیل افزایش بیماران کرونا و قرار گرفتن در وضعیت هشدار، ضمن تعطیلی تالارها برگزاری جشن عروسی و ترحیم در این شهرستان تا دو هفته ممنوع است.

مصطفی آقاعلی با بیان اینکه در روزهای گذشته موارد ابتلاء به ویروس کرونا افزایش یافته اظهار داشت: با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا در سطح استان و شهرستان بویین زهرا باید مردم در رعایت نکات بهداشتی جدیت بیشتری داشته باشند.

وی بیان کرد: با توجه به وضعیت بحرانی کرونا در حال حاضر برگزاری هرگونه مراسم عروسی و ترحیم در هتل‌ها و تالارهای شهرستان بوئین زهرا ممنوع است.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای شهرستان بوئین‌زهرا خاطر نشان کرد: برگزاری هر گونه مراسم تجمع محور اعم از عزا، ترحیم، عروسی در منازل شخصی در سطح شهرها و روستاهای تابعه ممنوع است.

وی افزود: در خصوص حفظ سلامتی مردم خط قرمزی وجود ندارد و بر اساس ارزیابی‌های انجام شده یکی از دلایل افزایش شیوع ویروس کرونا در شهرستان افزایش تجمع بخصوص در محیط‌های بسته از جمله مراسم جشن و عروسی و مجالس ترحیم بوده لذا در صورت دریافت گزارش برگزاری مراسم در تالارها با مدیران این واحدها به طور جدی برخورد و تالارهای متخلف پلمب خواهند شد.

آقاعلی بیان کرد: همه کارمندان ادارات باید در هنگام کار ماسک بزنند و با کسانی که بهداشت را رعایت نکنند برخورد قانونی می‌شود و ارائه خدمت به مراجعه کنندگان به ادارات نیز ممنوع است.

وی ضمن تقدیر از همکاری و همراهی شهروندان فهیم شهرستان، خواستار ادامه روند همکاری شهروندان با ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و مدافعان سلامت شد.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۰۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی