باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
توجه به نیاز مردم در ساخت و ساز از تخلف جلوگیری می‌کند

 معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: در صورت توجه به نیازهای اساسی مردم در ساخت و سازها و پاسخ منطقی به آن می‌توان از تخلف در بخش ساختمان جلوگیری کرد.

 علی فرخزاد در جلسه کمیسیون ماده ۱۰۰ که شب گذشته در استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: ساخت و سازهای غیرمجاز از مسائل مهمی است که باید به آن اهمیت داد و برای رفع مشکلات این بخش اقدام کرد تا هزینه غیر متعارف به استان تحمیل نشود.

وی بیان کرد: جلساتی که در گذشته برای ایجاد وحدت رویه در آرای کمیسیون‌ها برگزار شد، نتایج خوبی داشت و با بررسی شایع‌ترین تخلفات ساختمانی در شهرهای استان به یک جمع بندی واحدی رسیدیم و قرار شد بر اساس منشور تهیه شده در آرای کمیسیون، جرایم و نیز تخریب، وحدت رویه مشخصی را عملیاتی کنیم.

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: سیاست گزاری های اشتباه عامل اصلی ساخت و سازهای غیرمجازاست که باید با اصلاح آن از این اشتباهات پیشگیری کنیم.

وی افزود: سیاست گذاری اشتباه نتوانسته تقاضا و نیازهای مردم را تأمین کند و برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز علاوه بر اقدامات بازدارنده می‌بایست سیاست گزاری ها بازنگری شده و با تأمین نیازها، مردم را به سمت تخلف سوق ندهیم.

فرخزاد تصریح کرد: اگر نظارت ما در ابتدای کار جدی و دقیق باشد و ساخت و سازهای غیر مجاز را در همان مراحل اولیه و روزهای نخست شناسایی و متوقف کنیم در آینده مشکلات زیادی نخواهیم داشت و اصولاً ساختمان غیر مجازی شکلا نخواهد گرفت.

وی یادآور شد: با اصلاح قوانین و به روز شدن آن می‌توان خلاء های قانونی موجود را برطرف و برای پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز اقدام مناسبی کرد.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۲۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی