باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

 

مدیر عامل اتحادیه تعاون روستایی شهرستان بوئین زهرا:

10هزار تن گندم از کشاورزان شهرستان بوئین زهرا خریداری شده است.

 

 

علی احمدی مدیر عامل اتحادیه تعاون روستایی شهرستان بوئین زهرا در گفتگو با خبرنگار  ما  با اشاره به نقش و جایگاه مهم تعاونی های  روستایی گفت : توجه به تعاونی‌های  روستایی می‌تواند نقش بسیار مؤثری در اقتصاد هر روستا و پیرو آن اقتصاد بخش کشاورزی در کشور داشته باشد.

وی ادامه داد: اتحادیه تعاونی های روستایی شهرستان بوئین زهرا از جمله تعاونی موفق در حوزه روستایی استان قزوین است  که در بخش های مختلف به کشاورزان خرد پا خدمت رسانی می کند.

احمدی افزود : خرید گندم ، جو ذرت و کلزا وتوزیع انواع نهاد های کشاورزی از جمله بذر ، کود شیمیایی و ... از جمله وظایف اتحادیه تعاونی روستایی است.

مدیر عامل اتحادیه تعاون روستایی شهرستان بوئین زهرا تصریح کرد : در شهرستان بوئین زهرا در مجموع 17 تشکل روستایی در بخش کشاورزی زیر مجموعه اتحادیه تعاونی روستایی شهرستان بوئین زهرا هستند.

این مقام خاطرنشان کرد : بیست هزار نفر از کشاورزان روستایی در مجموعه اتحادیه تعاونی کشاورزی شهرستان عضو هستند و از خدمات این تعاونی بهره مند می شوند. 

وی در ادامه با اشاره به بارندگی های خوب سال گذشته و بهار سالجاری گفت : خوشبختانه  با توجه به بارندگی های مناسب و به موقع و تلاش کشاورزان در سالجاری خرید گندم از کشاورزان شهرستان رشد بسیار خوبی داشته است .

احمدی از خرید بیش از 10هزار تن گندم از کشاورزان شهرستان بوئین زهرا خبرداد و بیان داشت : تاکنون 256میلیارد ریال پول به گندم کاران شهرستان بوئیین زهرا پرداخت شده است.

مدیر عامل اتحادیه تعاون روستایی شهرستان بوئین زهرا یاد آور شد : شهرستان بوئین زهرا با توجه به اقیلم مناسب یکی از مراکز اصلی تولید کلزا در استان قزوین محسوب می شود و در سالجاری 550تن کلزار از کشاورزان  شهرستان با پرداخت  25میلیارد ریال خریداری شده است.

این مقام در خصوص خرید توافقی جو از کشاورزان شهرستان بوئین زهرا خاطرنشان کرد : در مجموع از کشاورزان شهرستان بوئین زهرا 900تن جو خریدار و 17میلیارد ریال به جو کاران شهرستان پرداخت شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۳۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی