باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
مهار کرونا بدون همراهی مردم امکان پذیر نیست

 فرماندار شهرستان البرز گفت: بدون همراهمی مردم، نهادها و تشکل‌های مردم نهاد امکان مهار و کنترل ویروس کرونا فراهم نخواهد بود.

 محمد نصیری روز دوشنبه در نشست هم‌اندیشی با سازمان‌های مردم نهاد این شهرستان، خاطرنشان کرد: سمن‌ها به واسطه مردمی بودنشان تاثیر بسیار بالایی را در همراه کردن شهروندان در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و رعایت دستوراالعمل‌های بهداشتی در سطح جامعه دارند.

وی ادادمه داد: سازمان‌های مردم نهاد در شرایط حساس کشور و استان باید ضمن بسیج تمامی نیروها و امکانات موجود و با توانمندی‌ها خود دولت و مسوولان را در مقابله و مهار این ویروس کشنده یاری کنند. 

نصیری یادآور شد: آموزش، آگاهی، اطلاع رسانی و همراهی با مردم از جمله انتظاراتی است که در شرایط کنونی از سازمان‌های مردم نهاد وجود دارد و توقع داریم که سمن‌ها با احساس مسولیت اجتماعی در برابر وقایع به وقوع پیوسته در جامعه ایفای نقش جدی داشته باشند.

فرماندار شهرستان البرز اضافه کرد: بدون شک اگر در شرایط کنونی جامعه کوچکترین غفلتی صورت پذیرد شاهد افزایش میزان مرگ و میرهای ناشی از این ویروس خواهیم بود و در ضمن دامنه خسارت‌ها نیز جبران ناپذیر می شود.

ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی