باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
مدیریت سایت دفع زباله محمدآباد به شهرداری قزوین سپرده شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: مدیریت سایت پردازش و دفع زباله محمدآباد براساس مصوبه کارگروه پسماند استان به شهرداری قزوین سپرده شد.

علی فرخزاد در حاشیه کارگروه پسماند استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در کارگروه پسماند استان قزوین مقرر شد تا بر پسماند های عفونی و بهداشتی که توسط بیمارستان ها جمع آوری و بی خطر سازی شود نظات های بیشتری صورت بگیرد و براساس زمان بندی مشخص دستگاه های مورد نیاز مربوط به این موضوع در بیمارستان ها نصب شود.

وی با اشاره به دیگر دستور کار این کارگروه، گفت: در این کارگروه همچنین مقرر شد شهرداری های استان برنامه های خود در قالب طرح تفصیلی و جامع جمع آوری و دفع پسماند را ارایه بدهند و هر ۲ هفته یکبار در کمیته ای وضعیت اجرای برنامه ها رصد و بررسی شود.

این مسوول با اشاره به تصمیم گیری نهایی در مدیریت سایت دفع زباله محمد آباد افزود: شهرداری قزوین به عنوان متولی سایت محمد آباد معرفی شده و باید از این پس اقدامات مدیریتی و مطالعاتی این سایت را بر عهده بگیرد.

فرخزاد اضافه کرد:  روزانه ۷۰۰ تن زباله وارد سایت محمد آباد می شود که بیشترین سهم را در این زمینه شهرداری قزوین دارد.

وی اظهار داشت: برای احیا و تقویت سایت محمد آباد ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برآورد شده است تا بدین وسیله مجموعه ای براساس موضوعات زیست محیطی فعالیت کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین افزود: ظرفیت سایت محمد آباد و امکانات آن وضعیت مطلوبی را ندارد و باید هر چه سریعتر اقدامات لازم برای احیا و فعال شدن آن انجام شود که در این زمینه اقدامات مطالعاتی و اجرایی در حال انجام است.

این مسوول با اشاره به اینکه طرح جامع پسماند استان قزوین از مدت ها پیش تهیه شده است، گفت: در طرح تفصیلی به دنبال اقدامات ویژه تری و مدون تری در زمینه پسماند هستیم که شهرداری ها موظف به ارایه آن در مدت زمان مشخص شده هستند.

ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی