باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
تیم والیبال بانوان شهرداری قزوین راهی دور نهایی لیگ برتر شد

 بانوان والیبالیست تیم شهرداری قزوین در پایان دیدارهای هفته دوم لیگ متمرکز والیبال بانوان به عنوان تیم دوم صعود کردند و راهی دور نهایی مسابقات شدند.

به گزارش ایرنا، دو تیم سایپای تهران و شهرداری قزوین روز دوشنبه در گروه آ مسابقات لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور در سالن شهید بابایی شهر قزوین مقابل هم قرار گرفتند.
شاگردان مریم هاشمی در تیم سایپای تهران که مدعی قهرمانی است، موفق شدند با نتیجه سه بر صفر شاگردان اکرم قهرمانی را در تیم شهرداری قزوین شکست دهند.
این تیم هم اکنون با ۶ برد و ۱۸ امتیاز در رده اول و شهرداری قزوین با چهار برد، ۲ باخت و ۱۱ امتیاز در رده دوم جدول گروه آ قرار دارند.
تیم مردان شهرداری قزوین با سرمربیگری مسعود آرمات نیز امروز در پایان هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور بیرون از خانه به مصاف شهرداری ارومیه تیم مدعی قهرمانی رفت.

این دیدار نیز با نتیجه سه بر صفر به نفع شهرداری ارومیه پایان یافت تا شهرداری قزوین با ۱۱ امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار گیرد و به کار خود در نیم فصل اول پایان دهد.

ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۲۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی