باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
۵۱ دستگاه تبلت به دانش آموزان خانواده های زندانیان تحت حمایت تحویل شد

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: ۵۱ دستگاه تبلت برای دانش آموزان خانواده های زندانیان تحت حمایت با همکاری انجمن حمایت از زندانیان تهیه شده است تا بتوانند با سهولت بیشتری به تدریس بپردازند و مشکلات خانوادگی به موضوعات آموزشی آنها لطمه وارد نکند.

مهرعلی حق گویان روز دوشنبه در دیدار با رئیس حوزه قضایی بخش ضیاءآباد اظهار داشت: رسالت کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمت بی منت به محرومان است و در این مسیر سعی می کند با تمامی دستگاه ها، خیران و نیکوکاران تعامل سازنده و مناسب برپا کند.
این مسوول اضافه کرد: یکی از مجموعه هایی که با آن همکاری داریم، انجمن حمایت از زندانیان است که با تعامل دو سویه توانسته ایم گام هایی را برای خدمت به خانواده زندانیان در بند داشته باشیم .
حق گویان افزود: بی توجهی به خانواده های زندانیان و غفلت از وضعیت آنها باید دغدغه جامعه باشد و نباید اجازه دهیم تأدیب و اقدامات تأمینی و تربیتی در زندان برای فرد مجرم موجب بروز ناهنجاری و آسیب های دیگر در جامعه شود.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: خوشبختانه در روزهای اخیر شاهد بودیم که برخی از قضات با رای خود کمک بزرگی را به افزایش حمایت های مادی و معنوی از خانواده های نیازمند داشته اند که این مهم قابل تقدیر و تشکر است.

توجه به خانواده زندانیان از اهمیت بالایی برخوردار است
رییس حوزه قضایی بخش ضیاءآباد نیز در این جلسه گفت: توجه به خانواده زندانیان امر مهمی است چرا که نباید اجازه دهیم اجرای قانون برای فردی به مشکلات دیگر برای خانواده زندانی و در پی آن گرفتاری های مجدد در جامعه را در پی داشته باشد.
مصطفی کرمی راد افزود: دستگاه قضایی همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) را به واسطه تلاش این نهاد برای خدمت به محرومان یک تکلیف می داند و در حال حاضر این همکاری با صدور آرای جایگزین حبس که رویکرد نیکوکاری دارد، جهت گیری خاصی پیدا کرده است.

ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۲۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی