باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

هواشناسی قزوین هشدار سطح نارنجی صادر کرد

سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۹، ۰۷:۴۳ ب.ظ
هواشناسی قزوین هشدار سطح نارنجی صادر کرد

 کارشناس هواشناسی قزوین از صدور هشدار سطح نارنجی مبنی بر بارش برف و باران در سطح این استان خبر داد.

مریم بهروزی  اظهار داشت: با توجه به هشدارهای صادر شده روز گذشته از سوی این اداره کل، گذر سامانه بارشی همراه با بارش باران و برف را از ظهر فردا (چهارشنبه) در منطقه خواهیم داشت که تا ظهر پنجشنبه در سطح استان فعال خواهد بود.

وی با اشاره به مخاطرات این سامانه، تصریح کرد: بارش باران و برف در تمامی سطح استان که بارش‌ها در مناطق سردسیر، کوهستانی و مرتفع به صورت برف است و در همین راستا پدیده مه ، رعد و برق و بارش تگرگ در برخی مناطق نیز پیش‌بینی می‌شود.

بهروزی با اشاره به اینکه بارش‌ها در مناطق جنوبی و شرقی استان بیش از سایر نقاط خواهد بود، افزود: با توجه به لغزندگی سطح جاده‌ها، به رانندگان توصیه می‌شود تا ضمن خودداری از سفرهای غیرضروری، با احتیاط رانندگی کرده و همراه داشتن تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ نیز فراموش نشود.

این کارشناس هواشناسی یادآور شد: تمهیدات لازم در مراقبت از محصولات کشاورزی، باغداری، گلخانه ای، مرغداری ها و خودداری از تردد در فضاهای باز و مناطق مرتفع طی مدت زمان بارش برف و باران به شهروندان استان توصیه می‌شود.   

ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۲۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی