باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
 
مدیرکل بنیاد استان قزوین:

دانشجویان شاهد و ایثارگر باید در علم و اخلاق الگو باشند

 
دانشجویان شاهد و ایثارگر باید در زمینه‌های علمی و اخلاقی الگو باشند تا همه جوانان دانشجو با هدف ادامه دادن راه شهدا، پیشرفت و توسعه کشور را دوچندان کنند.
 
دانشجویان شاهد و ایثارگر باید در علم و اخلاق الگو باشند
 نشست دانشجویان ورودی جدید شاهد و ایثارگر استان قزوین در دانشگاه‌ آزاد اسلامی با حضور غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل و فاطمه نسخه‌چی معاون فرهنگی و امور آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های استان برگزار شد.
در این نشست، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ضمن تسلیت ایام فاطمیه(س) و گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی از زحمات سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تقدیر کرد و گفت: این دانشگاه در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یک الگوی نمونه در بین دانشگاه‌های استان و کشور به شمار می‌آید که این مهم برای استان قزوین مایه مباهات است.
وی به ظرفیت‌های بی‌نظیر دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در زمینه‌های علمی، تحقیقاتی، آموزشی و فرهنگی اشاره کرد و افزود: دانشجویان شاهد و ایثارگر می‌توانند از این ظرفیت‌ها در جهت ارتقای تحصیلی خود به خوبی استفاده کنند.
حقایق‌پور بیان کرد: دانشجویان شاهد و ایثارگر باید در زمینه‌های علمی و اخلاقی الگو باشند تا همه جوانان دانشجو با هدف ادامه دادن راه شهدا، پیشرفت و توسعه کشور را دوچندان کنند.
این مقام مسئول در ادامه مطالبی پیرامون تسهیلات و قوانین بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه آموزش بیان کرد و گفت: مسئولان این نهاد در خدمات‌رسانی به دانشجویان شاهد و ایثارگر و رفع مشکلات آنها تلاش می‌کنند تا آنها در هر زمینه‌ای موفق باشند.

در ادامه این جلسه، احمد صالحی‌آرا رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی و ناصر حمیدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین مطالبی پیرامون اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نقش دانشجویان در پیشرفت کشور و ارایه خدمات آموزشی، فرهنگی و دانشجویی به دانشجویان شاهد و ایثارگر بیان کردند.
همچنین بکشلو مدیر ستاد امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در این ستاد را ارائه کرد.
گفتنی است: پخش کلیپی از سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی و مصاحبه با اسلام رجبعلی (فرزند شهید) و وحید بیگدلی (فرزند جانباز) از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به عنوان چهره‌های موفق خانواده شاهد و ایثارگر از دیگر برنامه‌های این نشست بود.
ایثار
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۲۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی