باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
 
رئیس بنیاد بوئین‌زهرا:

دیدار با خانواده‌های شهدا نشان از ارادت مسئولان به شهداست

 
 
مسئولان استان قزوین و شهرستان بوئین‌زهرا در دیدار با خانواده‌های شهدا اهتمام ویژه‌ای دارند که این مهم نشان از ارادت آنها به مقام شامخ شهدا و بازماندگان‌شان است.
 
دیدار با خانواده‌های شهدا نشان از ارادت مسئولان به شهداست
بهرامعلی کشاورزقاسمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین‌زهرا به همراه سید کمال موسوی فرمانده بسیج و حجت‌الاسلام محمدی مسئول فرهنگی شرکت آب منطقه‌ای قزوین و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی این شرکت با خانواده شهید مدافع حرم گل‌محمد غلامی دیدار کردند.
در این دیدار، کشاورزقاسمی ضمن معرفی خانواده شهید غلامی گفـت: مسئولان استان قزوین و شهرستان بوئین‌زهرا در دیدار با خانواده‌های شهدا اهتمام ویژه‌ای دارند که این مهم نشان از ارادت آنها به مقام شامخ شهدا و بازماندگان آنان است.
وی افزود: تکریم و تجلیل شهدا و جامعه ایثارگران کمترین کاری است که مسئولان می‌توانند در ادای دین‌شان به آنها انجام دهند، لذا انجام این مهم در دستور کارشان است.
در ادامه دیدار فوق، محمدی گفت: همه مسئولان و مردم ایران مدیون فداکاری‌های شهدا هستند و در احترام به مقام والای آنها و ادامه دادن راه‌شان مصمم‌اند تا بتوانند رضایت آنها را به دست آورند.
وی افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا یکی از برنامه‌های شرکت آب منطقه‌ای قزوین است و مسئولان این شرکت نیز در انجام آن اهتمام دارند.
گفتنی است مسئولان شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین با تقدیم تندیس حماسه و ایثار و هدایایی از مقام والای خانواده شهید مدافع حرم گل‌محمد غلامی تجلیل کردند.
ایثار
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۲۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی