باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

41قبضه سلاح شکاری قاچاق در قزوین کشف شد

دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۹، ۰۹:۱۸ ب.ظ
۴۱ قبضه سلاح شکاری قاچاق در قزوین  کشف شد

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۴۱ قبضه سلاح شکاری قاچاق طی یک عملیات پلیسی در قزوین خبر داد.

سردار "علی ابراهیمی" روز دوشنبه با اعلام این مطلب افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان قزوین در تعامل اطلاعاتی با پلیس "اصفهان" از قاچاق اسلحه شکاری غیر مجاز از محورهای مواصلاتی استان قزوین به شمال کشور مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در قالب چند تیم عملیاتی با استقرار در محور های مواصلاتی به کنترل خودروهای عبوری پرداختند.
فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: ماموران حین کنترل محورها، خودروی مورد نظر را شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه خودروی سمند را در عوارضی آزاد راه "قزوین – زنجان" متوقف و راننده را دستگیر کردند.
سردار ابراهیمی گفت: پس از انتقال خودرو به مقر پلیس و بازرسی از آن تعداد ۴۱ قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز قاچاق به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.
فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه فرد دستگیر شده از اعضای باند قاچاق اسلحه شکاری غیرمجاز بوده است خاطر نشان کرد: تلاش پلیس برای دستگیری سایر اعضای باند ادامه دارد.
این مقام ارشد انتظامی یادآورشد: متهم قصد انتقال محموله به یکی از استان های شمالی کشور را داشت که با هوشیاری پلیس امنیت عمومی استان ناکام ماند و وی پس از دستگیری و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۲۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی