باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
افتتاح سد بالاخانلو در خردادماه ۱۴۰۰

استاندار قزوین گفت: اتمام سد بالاخانلو از پروژه‌های مهم ما در سال آتی است که امیدواریم این پروژه را تا اواخر خردادماه ۱۴۰۰ به اتمام برسانیم.

هدایت‌الله جمالی‌پور در مراسم افتتاح و آب‌گیری سد نهب اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی کشور و وجود تحریم‌های ظالمانه ما خوشحالیم که امروز توانستیم با همکاری عوامل و دستگاه‌های اجرایی در خصوص تأمین آب برای کشاورزان گام برداریم.

استاندار قزوین اذعان کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در سال آتی نیز برنامه‌های اقتصادی متنوعی خواهیم داشت‌.

وی گفت: پروژه آبرسانی به منطقه آبیک که یکی از دغدغه‌های مردم و ما است در سال جاری به عنوان یکی از پروژه‌های مهم اجرایی ما در دستور کار قرار می‌گیرد.

این مسئول ابراز کرد: اتمام سد بالاخانلو نیز از دیگر پروژه‌های مهم ما در سال آتی است که ما امیدواریم این پروژه را تا اواخر خردادماه ۱۴۰۰ به اتمام برسانیم.

وی بیان کرد: در راستا افتتاح پروژه سد نهب از تمام عوامل اجرایی قدردانی می‌کنیم و امیدواریم با حمایت دولت، مشارکت مردم و همکاری عوامل مربوطه به زودی شاهد بهربرداری سد بالاخانلو نیز باشیم.

سد نهب ۳۶ هزار اراضی را تحت پوشش خود قرار می‌دهد

رجب رحمانی در ادامه این مراسم اظهار کرد: امروز با آبگیری سد نهب یکی از آرزوهای دیرینه مردم برآورده شد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورا اسلامی اذعان کرد: سد نهب از سال ۸۶ جزو اولین پروژه‌های ملی مصوب شده در مجلس شورا اسلامی بود که در دو ردیف ملی شبکه‌های آبیاری و ساختمان سد قرار داشت.

وی افزود: این سد حدود ۳۰ تا ۳۶ هزار زمین کشاورزی را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

این مسئول ضمن قدردانی از عوامل اجرایی برای احداث سد نهب عنوان کرد: درخواست ما از مسئولین تأمین آب کشاورزی شهرستان تاکستان و روستاهای اطراف است که ذیل این درخواست ما یک ردیف ملی با عنوان شبکه‌های آبیاری دشت تاکستان برای این خواسته در نظر گرفته‌ایم.

وی در پایان گفت: از مسئولین می‌خواهیم از سه سد طالقان، کینه ورس و نهب به عنوان تأمین کننده آب کشاورزی تاکستان استفاده کنند و با این کار به کشاورزی این منطقه رونق ببخشند.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۲۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی