باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

به گزارش خبرنگار ما با حضور محسن بازیار بخشدار اسفرورین ، مهندس محسن آقابابایی شهردار اسفرورین ، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان بوستان شهید بهشتی شهر اسفرورین به بهره برداری رسید.

 در این مراسم مهندس محسن آقابایی با تاکید بر اینکه علی رغم تمام مشکلات و کمبود اعتبارات روند اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری اسفرورین در سال 99  متوقف نشدند گفت : در سالجاری با برنامه ریزی های انجام شده و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود پروژه های خوب و مهمی  در بخش های مختلف شهر اسفرورین اجراء شد.

وی سپس توسعه فضای سبز در شهر ها را با توجه به تغییر سبک زندگی امری ضروری برشمرد و افزود : در راستای افزایش سرانه فضای سبز و همچنین ایجاد محیطی مناسب برای گذران اوقات فراغت شهروندان و همچنین بازی کودکان احداث چند بوستان در دستور کار شهرداری اسفرورین قرار گرفت.

آقابابایی ادامه داد: عملیات اجرایی بوستان شهید بهشتی شهر اسفرورین از نیمه دوم سالجاری شروع شد و خوشبختانه با توجه به تلاش شبانه روزی همکارانم  پروژه بر اساس به زمان بندی تعیین شده مورد بهربرداری قرار گرفت.

شهردار اسفرورین در خصوص میزان اعتبار احداث پارک شهید بهشتی خاطرنشان کرد: میزان اعتبار احداث بوستان شهید بهشتی بیش از شش میلیارد ریال بوده است که بخش اصلی آن از منابع داخلی شهرداری تامین و پرداخت شده است.

این مقام بیان داشت : یکی از ویژگی های منحصر به فرد این پروژه استفاده درست از فضای قبلی بوده چراکه در احداث این بوستان تمام درختان قبلی حفظ و به نوعی احیاء شدند.

وی در خصوص امکانات بوستان شهید بهشتی تاکید کرد : بوستان شهید بهشتی دارای فضای های مناسب بازی کودکان ، روشنایی ، آلاچیق ، صندلی ، و ست های ورزشی و .. است

آقابابایی گفت : با بهره برداری از بوستان شهید بهشتی سرانه فضای سبز شهر اسفرورین افزایش مناسبی پیدا کرد البته همچنان توسعه سرانه فضای سبز در دستور کار شهرداری قراردارد به همین منظور مطالعات و جانمایی چند بوستان در مناطق مختلف شهر اسفرورین در دست اقدام است.

شهرداری اسفرورین در ادامه مشارکت و همراهی شهروندان اسفرورین در اجرای پروژه های شهرداری و شورا را مهم و مناسب دانست و گفت:  قطعا به هر میزان که مشارکت شهروندان در اجرای پروژه ها افزوده می شود امکان اجرای طرح های بیشتر فراهم می شود.

وی سپس بوستان های سطح شهر را متعلق به عموم شهروندان اعلام کرد وافزود : قطعا مجموعه نیروهای پرتلاش شهرداری در زمینه نگهداری بوستان ها وظایف خود را به خوبی انجام خواهند داد اما بخشی از نگهداری و حفظ بوستان ها برعهده شهروندان است که بنده یقین دارم با توجه به فرهنگ غنی شهروندان اسفرورین حفظ و نگهداری بوستان های شهر به درستی و شایستگی صورت خواهد گرفت.    

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۲۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی