باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

واکنش و هشدار دادستان بوئین زهرا نسبت به دستور تخلیه دفتر مرکزی شرکت آپادانا سرام/ با تضییع حقوق عامه برخورد می‌کنیم

دادستان بوئین زهرا در نامه به مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، ضمن هشدار نسبت به عواقب صدور دستور تخلیه دفتر مرکزی شرکت آپادانا سرام، نوشت: متذکر می‌گردم چنانچه هرگونه فعل یا ترک فعل از سوی هرمدیری در هر رتبه و مقام موجب تضییع حقوق عامه یا بیت المال گردد، وفق قوانین جاری و دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان و پیشگیری از آن تحت پیگرد قانون قرار خواهد گرفت.

واکنش و هشدار دادستان بوئین زهرا نسبت به دستور تخلیه دفتر مرکزی شرکت آپادانا سرام/ با تضییع حقوق عامه برخورد می‌کنیم

 در پی صدور دستوراتی مبنی بر پلمپ و تخلیۀ دفتر مرکزی شرکت آپادانا سرام توسط مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری که 52 درصد سهام این شرکت را در اختیار دارد، دادستان بوئین‌زهرا در نامه‌ای نسبت به اجرایی کردن این دستور و ضربه به شرکت تولیدی در سال پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها هشدار داد.

محمد صمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بوئین زهرا در این نامه، نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری را هوشمندانه خوانده و اظهار کرده است: این نامگذاری راهبردی و مطابق با وضعیت موجود جامعه و در راستای تحول ساختاری در حوزۀ تولید بوده و همه مدیران می‌باید به این موضوع توجه و اهتمام جدی داشته باشند.

دادستان بوئین زهرا در این نامه خطاب به مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور تصریح کرده است: اخبار واصله حکایت دارد جنابعالی دستوراتی مبنی بر پلمپ و تخلیۀ دفتر مرکزی شرکت آپادانا سرام را صادر فرموده‌اید، به نظر می‌رسد صدور چنین دستوری در برهه حاضر که شرکت توانسته بر مشکلات خویش فائق آید تصمیم درستی نبوده و برخلاف منویات مقام معظم رهبری و ریاست محترم قوۀ قضائیه است.

صمدی با اشاره به اینکه حتی شایعۀ تعطیلی دفتر مرکزی این شرکت می‌تواند تبعات جبران ناپذیری برای آپادانا سرام به دنبال داشته و جایگاه به دست آمدۀ این شرکت تولیدی را در داخل و خارج از کشور تنزل داده و مخدوش کند، تأکید کرده است: نکتۀ مهم و حیاتی دیگر اینکه انتقال سرورهای مالی شرکت به‌دنبال تخلیه دفتر به علت تحریم و قدیمی بودن ورژن آن که فاقد خدمات پشتیبانی اصلی است، ممکن است در اثر جابجایی آسیب دیده و اطلاعات مالی شرکت از بدو شروع فعالیت تاکنون دچار مشکل گردد.

دادستان بوئین زهرا با اشاره به اینکه 52 درصد سهام شرکت آپادانا سرام متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری است، عنوان کرده: انتظار می‌رود با اتخاذ تدابیر لازم از وقوع هرگونه آسیبی به شرکت پیشگیری و نسبت به حفظ حقوق عامه یعنی بازنشستگان کشوری اقدام گردد.

وی در پایان آورده است: متذکر می‌گردم چنانچه هرگونه فعل یا ترک فعل از سوی هرمدیری در هر رتبه و مقام موجب تضییع حقوق عامه یا بیت المال گردد، وفق قوانین جاری و دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان و پیشگیری از آن تحت پیگرد قانون قرار خواهد گرفت.

 

 شرکت آپادانا سرام بزرگ‌ترین شرکت تولید کنندۀ کاشی و سرامیک در ایران است که در کیلومتر 42 جادۀ بوئین‌زهرا واقع شده و دفتر مرکزی آن نیز در خیابان ملاصدرا در شهر تهران است.

فارس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۲۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی