باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

معرفی چهار کاندیدای سرپرستی شهرداری قزوین/ چهل گزینه برای شهرداری مطرح هستند

منتخب ششمین دورۀ شورای شهر قزوین با اشاره به احتمال انتخاب سرپرست برای دوران گذار در شهرداری اظهار کرد: اصغر اللهیاری کشمرزی، حسین عمویی، سیدحامد موسوی و وهاب میزانی کاندیداهای مطرح شده برای سرپرستی شهرداری قزوین هستند.

معرفی چهار کاندیدای سرپرستی شهرداری قزوین/ چهل گزینه برای شهرداری مطرح هستند

مهدی مهدیخانی، منتخب ششمین دورۀ شورای شهر قزوین  پیرامون انتخاب شهردار آیندۀ قزوین اظهار کرد: پس از انتخابات اعضای منتخب شورای شهر جلسات مشترکی داشتند که در آن پیرامون شاخص‌های انتخاب شهردار به تبادل نظر پرداختند و این جلسات هم‌چنان ادامه دارد.

وی با اشاره به این‌که تلاش منتخبان شورای شهر بر این است که بتوانند تا پیش از روز 14 مرداد به گزینۀ نهایی برسند، عنوان کرد: باتوجه به محدودیت زمانی و پیچیده بودن فرآیند انتخاب شهردار، احتمالاً برای دورۀ گذار در شهرداری قزوین سرپرست انتخاب شود و در همین راستا نیز ۴ نفر از مدیران درون مجموعۀ شهرداری کاندیدا هستند.

مهدیخانی خاطرنشان کرد: این ۴ نفر عبارتند از اصغر اللهیاری کشمرزی، حسین عمویی، سیدحامد موسوی و وهاب میزانی که از آن‌ها برای دوران گذار برنامه خواسته شده و البته ۲ نفر از این افراد جزو گزینه‌های شهرداری نیز هستند، اما در صورتی که برای شهرداری سرپرست انتخاب شود، لزوماً سرپرست شهرداری، شهردار نهایی نیست و ممکن است فرد دیگری به‌عنوان شهردار انتخاب شود.

این عضو منتخب شورای ششم تصریح کرد: در حال حاضر برای انتخاب شهردار به 40 گزینه رسیده‌ایم که از میان مدیران توانمند بومی و غیربومی هستند، برخی از گزینه‌ها نیز از چهره‌های توانمند ملی هستند.

مهدیخانی در پایان تأکید کرد: منتخبان شورای شهر معتقدند باید با دقت و حساسیت گزینه‌ها مورد بررسی قرار گرفته و یک شهردار جهادی برای مدیریت شهری قزوین انتخاب گردد.

فارس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۲۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی