رضا شعبان نژاد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره حماسه دفاع مقدس و برگزاری کنگره ملی آیت الله شالی گفت: آیت الله موسوی شالی از علمای بزرگ و عضو دائم هیئت علمی علوم انسانی دانشگاه آزاد تاکستان بودند و توانستند شاگردان بسیاری را تربیت کنند تا در مسیر انقلاب و اهل بیت گام بردارند.

وی بیان کرد: ابوالشهید آیت الله موسوی شالی هم در کسوت علم و حوزه هم مبارزه و رزمندگان اسوه انسان الهی بودند.

شعبان نژاد تصریح کرد: حضور ایشان در جبهه های نبرد و دیدار با رزمندگان به قدری تاثیر گذار بود که رزمندگان با تمام وجود به ایشان عشق می ورزیدند و آیت الله شالی یکی از وزنه های علمی در علوم حوزوی و انسانی و عارف وارسته ای بودند که رهبری فرمودند سیمای بهشتی دارند.

عکس اصلی شالی

 

وی بیان کرد: مبارزات ایشان در دوران شاهنشاهی تا پایان عمر خود و خدمت در مجلس خبرگان سبب شد که مسیر تفکر بسیاری از جوانان را در خط انقلاب قرار دهد.

شعبان نژاد گفت: سرلشکر خلبان حسین لشکری سیدالاسرا هستند که ۱۸ سال درد اسارت را تحمل کردند و با صلابت ایستادند، پرواز را هم با پرنده آهنین تجربه کردند هم با شهادت خویش، در حقیقت یادآوری حماسه مردان ۸ سال دفاع مقدس یکی از وظایف اصلی است همه ماست که رهبر انقلاب فرمودند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و همه وطیفه داریم به تکلیف خود و تبعیت از امام جامعه عمل کنیم.

 

وی اظهارداشت:  دانشگاه آزاد تاکستان، یادواره و بزرگداشتی به پاس رشادت ها و خدمات مردان حماسه و جهاد در روز چهارشنبه، مورخه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ برگزار می کند.

download

رئیس دانشگاه آزاد واحد تاکستان بیان کرد: برگزاری همایش یک روزه ذیل کنگره ملی آیت الله شالی با همکاری سپاه ناحیه امام علی، فرمانداری، بسیج و سایر نهادهای اجرایی و فرهنگی شهرستان تاکستان برگزار می شود.و از عموم علاقمندان دعوت می کنیم در این مراسم شرکت کنند.