باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
۲ هزار و ۸۵۶ واحد صنعتی قزوین از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند

 مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: ۲ هزار و ۸۵۶ واحد تولیدی و صنعتی در سطح استان، از جمله نواحی و شهرک های صنعتی از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

اسماعیل مفرد بوشهری اظهار داشت: میزان مصرف سوخت گاز واحدهای صنعتی استان قزوین در ۵ ماه نخست امسال ۵۵۲ میلیون و ۱۶۲ هزار و ۳۳۷ متر مکعب بوده که در این رابطه ۲۶ درصد مصرف گاز استان به این واحدها اختصاص داده شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۱۲ شهرک صنعتی استان قزوین دارای گاز می باشند و شهرک های صنعتی معلم کلایه و طارم نیز در آینده نزدیک به شبکه سراسر گاز متصل خواهند شد و در عین حال نیز هنوز اقدامی برای گازدار شدن شهرک های صنعتی نیکویه و کوهین صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه ۲۷۹ متقاضی گاز در بخش واحدهای صنعتی استان پرونده خود را در این شرکت تشکیل داده اند، تصریح کرد: به طور حتمی بخشی از این واحدها به دلیل نزدیکی با خطوط انتقال گاز از این نعمت در آینده نزدیکی بهره مند خواهند شد.

بوشهری با اشاره به در پیش بودن فصول سرد سال، خاطرنشان کرد: هر چند تامین گاز برای واحدهای صنعتی وظیفه این شرکت است اما با این وجود نامه نگاری های لازم به واحدهای صنعتی در خصوص برنامه ریزی جهت استفاده از سوخت دوم واحدهایشان به عمل آمده تا در مواقع اضطراری، آنان بتوانند در صورت بروز هرحادثه از جمله مواردی چون یخبندان از سوخت دوم و ذخیره شده خود استفاده کنند. 

ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۲۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی