باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین بر ضرورت رفع مشکلات تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر تأکید کرد.

لزوم رفع مشکلات تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر

به گزارش خبرنگار ما  از تاکستان، نشست شورای فرهنگ ایثار و شهادت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان با حضور غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین، رضا شعبان‌نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین، سعید رحمانی رئیس اداره بنیاد و امور ایثارگران شهید تاکستان، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان در دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین در این نشست با بیان اینکه امنیت امروز مرهون خون شهداست، گفت: باید ادامه‌دهنده راه و رسم شهدا و تقویت و ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری باشیم تا شرمنده شهدا، جانبازان و رزمندگان نباشیم

رضا شعبان‌نژاد با بیان اینکه بزرگداشت شهدا کار ارزشمندی است بر ضرورت رفع مشکلات تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر تأکید و بیان کرد: تحقق این رویکرد نیازمند همکاری و مشارکت دست‌اندرکاران بوده و مدیران بالادستی دانشگاه آزاد اسلامی هم باید توجه و تمرکز ویژه‌ای روی این موضوع داشته باشند و عملکرد واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی را در این زمینه رصد کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین هم با اشاره به اهمیت نقش دانشگاه‌ها در ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه گفت: مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان در اجرای برنامه‌های فرهنگی و انقلابی فعالیت‌های چشمگیری دارند.

غلامرضا حقایق‌پور توضیح داد: اگر فرهنگ ایثار و شهادت در فضای دانشگاه آکنده شود، دانشجویان از برکات آن بهره‌مند می‌شوند و این موجب می‌شود که آنان در انتخاب شغل و زندگی شخصی‌شان موفق‌تر باشند، چراکه دارای روحیه ایثارگری هستند.

وی تبیین کرد: مسئولان باید طلایه‌داران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشند تا ارزش‌های اسلام و آرمان‌های شهدا در جامعه تقویت و بسیاری از مشکلات اجتماعی کاهش یابد.

علیرضا بابا مسئول ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان هم در این نشست با ارائه گزارشی از کانون ایثار، مدرسان درس دفاع مقدس، روضه‌الشهدای واحد تاکستان و آمار دانشجویان شاغل به تحصیل در این دانشگاه و مراکز تابعه افزود: دو همایش بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و آیت‌الله موسوی شالی(ره) به عنوان برنامه‌های شاخص و فاخر شهرستان تاکستان انتخاب شدند.

انا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۳۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی