باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

راهیان نور مجازی دوم تا چهارم اسفندماه برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین گفت: راهیان‌نور مجازی دانش آموزی سال جاری در سه روز متوالی از دوم تا چهارم اسفندماه برگزار خواهد شد.

 سرهنگ ابراهیم رسولی‌فر در نشست خبری راهیان نور که ظهر چهارشنبه در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: راهیان‌نور دانش آموزی سال جاری به صورت مجازی در سه روز متوالی از دوم تا چهارم اسفندماه برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین اذعان کرد: هدف ما در حین برگزاری اردوی مجازی راهیان نور تولید محتوای مثمر ثمر و تأثیر گذار جهت آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس است که این محتوا در بستر کانال شاد به آدرس https://shad.ir/qazvinbasij منتشر می‌شود.

وی افزود: تاکنون جلسات متعددی در راستای برگزاری اردوی راهیان نور مجازی در اداره کل آموزش و پرورش و سپاه استان و همچنین مربیان آمادگی دفاعی، صدا و سیما تشکیل شد.

این مسئول ابراز کرد: اگرچه ره‌آورد ما سفری به سرزمین شهدا است اما به حضور دانش‌آموزانی که درس آمادگی و دفاعی دارند ۴ نمره اختصاص داده شده است.

وی گفت: برای بهره مندی سایر شهروندان از این برنامه‌های یادمان‌های راهیان نور از طریق شبکه استانی قزوین بازپخش خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: تلاش شده تا برای تهیه محتواهای مربوطه از حضور راویان دفاع مقدس که هم نفس با شهدا در جبهه نبرد حضور داشتند استفاده شود، همچنین تولیدات و آثار دانش‌آموزان در خصوص دفاع مقدس که برای دبیران ارسال شده نیز در این ایام در کانال سازمان بسیج دانش‌آموزی منتشر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان می‌توانند ابهامات و سوالات خود را در ویژه برنامه پرسش و پاسخ با سردار رفیعی فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) مطرح کنند عنوان کرد: دانش‌آموزان می‌توانند آثار و تولیدات خود را در قالب دلنوشته، کلیپ، عکس، نقاشی، شعر و طنز برای مربیان خود ارسال کنند.

رسولی‌فر تاکید کرد: ۴۴ روز پیش حدود ۱۷ هزار و ۹۰۰ نفر در کانال شاد عضو بودند اما در حال حاضر ۳۵ هزار ۵۰۰ نفر در کانال شاد عضو هستند که این آمار به صورت لحظه‌ای در حال افزایش است و بارگزاری محتواهای مختلف متناسب با سلایق دانش‌آموزان تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.

وی گفت: روز دوشنبه هفته آینده اولین روز راهیان نور مجازی با برنامه‌هایی نظیر افتتاحیه با حضور جمعی از مسئولین استانی ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، محفل شعر ویژه دختران دانش آموز، دورهمی جبهه با حضور جمعی از رزمندگان و شب خاطره برای بیان دفاع مقدس خواهد بود.

این مسئول گفت: برنامه‌های روز دوم شامل بازدید از مناطق عملیات فتح المبین، محفل شعر ویژه پسران، بازدید از منطقه عملیاتی فکه، بازدید از منطقه عملیاتی شلمچه و شب خاطره است.

وی گفت: برنامه ما برای روز سوم حضور در کنار اروندکنار، پاسخ سوالات و شبهات دفاع مقدس توسط فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج)، یادمان طلاییه قطعه از بهشت، دهلاویه و گفت‌وگو صمیمانه دانش آموزان با سردار رفیعی در قالب انتقال پیام شهدا به دانش آموزان و وظایف ما نسبت به شهدا است.

این مسئول در پایان ابراز کرد: برای بررسی و داوری آثار دانش‌آموزان و اعلام نفرات برتر اختتامیه این مراسم نیز چند روز پس از برنامه راهیان نور برگزار خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۲۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی