باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

واگذاری بیمارستان دولتی شهدا منتفی شد/ خبرهای خوبی از بیمارستان در راه است

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) آبیک گفت: باپیگیری های نمایندگان مجلس و سپاه ناحیه امام صادق(ع) مشکلات بیمارستان شهدا در جلسه‌ای برررسی و موضوع واگذاری این بیمارستان به بخش خصوصی منتفی شد.

واگذاری بیمارستان دولتی شهدا منتفی شد/ خبرهای خوبی از بیمارستان در راه است

سرهنگ مهدی صادق‌پور  با اشاره به مخالفت جدی سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک با واگذاری بیمارستان دولتی شهدا به بخش خصوصی و دعوت از دکتر سیاهکلی‌مرادی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس به شهرستان برای بررسی وضعیت تنها بیمارستان دولتی و قول مساعد ایشان برای برگزاری جلسه‌ای ویژه بررسی بیمارستان شهدا اظهار کرد: این جلسه‌ امروز با حضور نمایندگان مجلس و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین و سایر مسئولان در استان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه موضوع واگذاری بیمارستان دولتی شهدا به بخش خصوصی رد و منتفی شد و مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تعهداتی را متقبل شدند که می‌توان به ارتقا و تجهیز بیمارستان شهدا و پرداخت بدهی‌های این بیمارستان اشاره کرد.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک ادامه داد: مردم شهرستان آبیک نیاز مبرم به بیمارستان دولتی شهدا دارند و به دلیل اینکه از قشر کارگری هستند لازم است که از خدمات دولتی بیمارستان شهدا به نحو مطلوب بهره‌مند شوند.

صادق‌پور اضافه کرد: در بیمارستان شهدا در زمینه های مختلف و همچنین ایام کرونا خدمات بسیار ارزنده‌ای به مردم ارائه شده و مردم رضایت دارند که  به عنوان امید مردم شهرستان باید به ارائه خدمات دولتی خود ادامه دهد.

وی خاطرنشان کرد: از ارائه خدمات درمانی بیمارستان شهدا به عنوان امید مردم نباید کاسته شود و مردم نباید برای انجام امور درمانی به شهرها و استان‌های مجاور مراجعه کنند و علاوه بر به جان خریدن خطرات رفت و آمد،  متحمل هزینه های هنگفت شوند.

این مسئول نظامی بیان کرد: در جلسه امروز مقرر شد سی تی اسکن بیمارستان خصوصی ولی عصر (عج) با تعرفه‌های جدید و دولتی به مردم خدمات ارائه دهد.

ضرورت ارتقاء بیمارستان شهدا

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک افزود: سطح بیمارستان دولتی شهدا با شرایط موجود باید حفظ شود و ارتقای آن برای رفاه حال مردم ضروری است.

صادق‌پور ادامه داد: در خصوص ساخت پروژه الحاقی بیمارستان دولتی شهدا هم برنامه‌ای در دستور کار مسئولان قرار خواهد گرفت و با مساعدت خیران اقدام لازم صورت گیرد.

وی بیان کرد: سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک به عنوان حافظ منافع مردم از حقوق مردم این شهرستان حمایت و دفاع کرده و می‌کندو در برابر منافع مردم ایستاده است.

این مسئول نظامی اذعان کرد: در این جلسه دکتر دیدبان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین برای بهبود وضعیت درمان شهرستان قول مساعد داد و به زودی خبرهای خوبی را از وضعیت درمانی شهرستان از جمله تعرفه های بیمارستان خصوصی، تعرفه «سی تی اسکن» و حضور دکتر متخصص در بیمارستان دولتی شهدا شاهد خواهیم بود.

فارس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۲۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی