باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
افزایش 400 درصدی مصدومان حوادث پیش از چهارشنبه سوری در قزوین

رئیس مرکز مدیریت و فوریت های پزشکی استان قزوین گفت: متاسفانه تاکنون دو مورد قطع عضو ناشی از استفاده از مواد محترقه ثبت شده که این رقم نسبت به سنوات گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

افزایش 400 درصدی مصدومان حوادث پیش از چهارشنبه سوری در قزوین

سهیل سلطانی رئیس مرکز مدیریت و فوریت های پزشکی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس از قزوین اظهار کرد: متاسفانه در ارتباط با حوادث قبل از  چهارشنبه سوری، تاکنون 23 مورد آسیب دیدگی داشتیم که این رقم سال گذشته تنها 5 مورد بوده است. 

وی افزود: بیشترین آسیب مربوط به شهرستان تاکستان بوده  که تاکنون 10 مورد ثبت شده است.
سلطانی یادآور شد: متاسفانه تعدادی از حوادث در زمان ساخت و توزیع در انبار صورت گرفته است که بیشتر  میانگین رده سنی آسیب دیدگان نوجوان و کودک بوده اند.

وی ادامه داد: سال 98 مجموع آسیب های چهارشنبه سوری و پیش از آن 44 مورد بود که سال 99 به 87 مورد رسید، این درحالی است که امسال آمار مصدومین حوادث پیش از چهارشنبه سوری ۴٠٠ درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

سلطانی اعلام کرد: متاسفانه آمار استان قزوین به نسبت کشور نیز بالا است و از 300 آسیب دیده کشور تا امروز، 21 مورد مربوط به استان قزوین بوده است. 

رئیس مرکز مدیریت و فوریت های پزشکی استان یادآور شد: در سال گذشته یک مورد قطع عضو، سال 98 قطع عضو نداشتیم و متاسفانه امسال تا این لحظه 2 مورد قطع عضو رخ داده است. 

وی در پایان گفت: تجهیز بیمارستان ها، افزایش تعداد افراد کشیک و آماده باش کامل آمبولانس ها از جمله اقداماتی است که به منظور آمادگی در برابر حوادث چهارشنبه آخر سال صورت گرفته است.

فارس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۲/۲۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی