باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دستور ویژه استاندار قزوین در خلال جلسه با جوانان/ حضور سیاسیون در هیات های ورزشی محدود شود

استاندار قزوین در جریان جلسه با جمعی از جوانان استان قزوین، با دستور ویژه ای خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان خواهان اعمال محدودیت در روند حضور سیاسیون و مدیران اجرایی فعلی و سابق در مدیریت های ورزشی شد.

دستور ویژه استاندار قزوین در خلال جلسه با جوانان/ حضور سیاسیون در هیات های ورزشی محدود شود

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته جوان در نشست صمیمی با جمعی از جوانان نخبه این استان در استانداری قزوین، گفت: قطعا این جلسات تنها ارتباط ما با جوانان استان نیست و به اشکال مختلف با جوانان ارتباط خواهیم گرفت تا با تفکر، نگاه و دغدغه های آنان آشنا شویم.

وی با بیان اینکه بنا بر اعتقاد و تکلیفی که داریم استفاده از جوانان را در حوزه مدیریتی استان در دستور کار قرار داده ایم، افزود: مقام معظم رهبری بر استفاده از نیروهای جوان انقلابی تاکید دارند و فرموده اند هرجا از جوانان استفاده کرده ایم، ضرر نکرده ایم.

اعلایی تصریح کرد: در هر کجا از جوانان استفاده شده، بن بست شکنی، خلاقیت و ابداع اتفاق افتاده است.

وی یادآور شد: گفتمان و اقدامات ما در حوزه جوانان محدود به جوانان نخبه نیست و تلاش می کنیم تا فضای مثبتی را برای عموم جامعه جوان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، با پیشنهاد اسماعیل بخشی مدیر خبرگزاری فارس استان قزوین پیرامون ضرورت بکارگیری جوانان متخصص در جایگاه های مدیریتی ورزشی و عدم استفاده از سیاسیون در راس هیات های ورزشی، استاندار قزوین در خلال برگزاری این جلسه، با نگارش نامه ای خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان استان، خواهان اعمال محدودیت در روند حضور سیاسیون و مدیران اجرایی فعلی و سابق در مدیریت های ورزشی شد.

گفتنی است در این نشست جمعی از جوانان نخبه و برگزیده استان قزوین به طرح مسائل و دغدغه‌های خود در زمینه های مختلف پرداختند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۲/۲۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی