باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در اطلاعیه ای محدودیت های ترافیکی در آزاد راه کرج به قزوین و قزوین به رشت را اعلام کرد.

با  توجه به پیش بینی وضعیت تردد و اقدامات ترافیک تعطیلات نوروز سال 1401 و به منظور ارتقای ضریب ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، تردد انواع تریلر و کامیون در مسیر کرج به قزوین از ساعت ۷ صبح الی ۲۴  در روزهای ۲۶ تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ و در مسیر قزوین به کرج نیز از ساعت ۷ صبح تا 24 در روزهای ۵، ۱۱،۱۲و ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ ممنوع است.

همچنین در محور قدیم قزوین به رشت و بالعکس نیز از ساعت ۷ صبح الی ۲۴ روزهای ۲۶ تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ و از ساعت ۷ صبح لغایت ۲۴روزهای ۱۱، ۱۲ و ۱۳فروردین ۱۴۰۱ تردد انواع تریلر و کامیون ممنوع است.

بر اساس این اعلام عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه ها و بزرگراه ها، محورهای کرج به چالوس، هراز، فیروزکوه و سایر محورهایی که ضرورت ایجاب کند ممنوع است. 

 

در تمامی محورهای برون شهری که در این ایام ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون در آنها اعمال می‌شود، عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی، بهداشتی، ضد عفونی کننده و کالاهای اساسی( گندم، جو، برنج، سویا، دانه های روغنی)  یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راه‌هایی است که مقررات یکطرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی، بهداشتی، ضد عفونی کننده و کالاهای اساسی دارای مجوز در تاریخ ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ در تمامی محورهای برون شهری کشور ممنوع خواهد بود.

برنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۲/۲۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی