باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
۱۰ سارق و پنج تن از اراذل و اوباش قزوین در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی دستگیر شدند

جانشین فرماندهی انتظامی قزوین از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با دستگیری ۱۰ سارق و پنج تن از اراذل و اوباش در شهرستان خبر داد.

 سرهنگ داود عبدالمالکی روز شنبه در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی به ویژه در ایام پایانی سال طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهر قزوین به اجرا در آمد.  

وی افزود: در اجرای این طرح ۱۰ نفر از عاملان افیونی، هشت سارق و مجرم سابقه دار در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ عبدالمالکی از توقیف ۲ دستگاه خودرو و ۱۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف نیز در این طرح خبر داد و اظهار داشت: کشف ۲۱ نوع ماده مخدر، ۳۵۰ عدد قرص متادون و ۲۵۰ فقره اعمال قانون از دیگر توفیقات اجرای این طرح بوده است.

جانشین فرماندهی انتظامی قزوین با بیان اینکه در این طرح تعداد ۶ هزار و ۴۵۰ عدد مواد محترقه کشف شد، اظهار داشت: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

کشف هشت فقره کیف قاپی در تاکستان 

فرمانده انتظامی تاکستان از کشف هشت فقره کیف قاپی و دستگیری ۲ نفر سارق در این شهرستان خبر داد.  

 سرهنگ کوروش عزیزی با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام چند مورد کیف قاپی در سطح تاکستان پیگیری موضوع با جدیت در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان در ابتدا تحقیقات خود را با اخذ اظهارات شاکیان پرونده شروع کردند، افزود: در روند رسیدگی به پرونده کارآگاهان دریافتند که این افراد به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت در معابر عمومی تردد کرده و در مکان های خلوت اقدام به کیف قاپی از بانوان می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با بیان اینکه با تلاش مستمر و همچنین بررسی دوربین های مداربسته موجود در محل های تردد این افراد موفق شدند ۲ سارق کیف قاپ را شناسایی کنند، افزود: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه، سارقان را در مخفیگاهشان در حاشیه شهر تاکستان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات انجام شده با مستندات و ادله کافی مواجه شده و به بزه ارتکابی خود اعتراف کردند، یاد آور شد: متهمان در نتیجه بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از محل اختفای سارقان تعدادی اموال سرقتی کشف شد که به شاکیان پرونده تحویل گردید، از شهروندان خصوصا بانوان خواست تا در زمان تاریکی هوا در مسیر های خلوت تردد نکرده و حدالمقدور کیف خود را به سمت دیوار پیاده رو روی دوش خود بیندازند تا از اینگونه سرقت ها در امان باشند.

کشف ۱۰ کیلو گرم تریاک از سواری پراید در بوئین زهرا  
 
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بوئین زهرا از کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک جاساز شده در سواری پراید و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد.  
 
سرهنگ وجیه الله عبدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بوئین زهرا، حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.  

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن توسط ماموران، ۱۰ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه ای جاساز شده بود کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.  
 
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بوئین زهرا با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی معرفی شد، از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۲/۲۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی