باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

توزیع ۱۶ هزار بسته یلدای فاطمی توسط سپاه در میان نیازمندان قزوین

 

توزیع ۱۶ هزار بسته یلدای فاطمی توسط سپاه در میان نیازمندان قزوین

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: سپاه با توزیع ۱۶ هزار بسته یلدای فاطمی گرمابخش یلدای پاییزی می شود.

 سردار رستمعلی رفیعی آتانی در این باره اظهارداشت: به مناسبت فرارسیدن شب یلدا، همزمان با ایام فاطمیه و ایام سالگرد شهادت سردار سرافراز کشور حاج قاسم سلیمانی در استان قزوین شاهد اجرای رزمایش بزرگ یلدای فاطمی با توزیع ۱۶ هزار بسته به همت سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین هستیم.

سردار آتانی بیان کرد: هدف از اجرای این رزمایش که همزمان با آخرین روز پاییز و به مناسبت بلندترین شب سال(یلدا) برگزار می شود، بدنبال زنده نگه داشتن یاد و نام شهید سلیمانی و بزرگداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در بین جامعه هدف و اقشار آسیب پذیر جامعه هستیم.

وی گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) در حدیثی می فرمایند از دنیا سه چیز محبوب من است، تلاوت قرآن، نگاه به سیمای رسول اکرم(ص) و دستگیری از نیازمندان است.

 

 

344ررر

سردار آتانی تصریح کرد: قرآن کریم مهمترین سند برای هدایت بشر است و افراد به واسطه قرآن کریم به کمال می رسند و هر فردی که به این معجزه الهی متوسل شود دچار انحراف نخواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهارداشت: قرآن کریم از احسان و سیره حضرت زهرا(س) به عنوان سند افتخار یاد می کند و این سیره باید الگوی زندگی ما باشد زیرا باور داریم دستگیری از نیازمندان موجب سعادت دنیا و آخرت می شود.

وی یادآورشد: در راستای عمل به سیره فاطمی و اهل بیت(ع) و با توجه به ایام سالروز شهادت سردار سلیمانی و شب یلدا، سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین امروز سه شنبه ۲۹ آذرماه تعداد ۱۶ هزار بسته یلدای فاطمی ویژه شب یلدا را میان جامعه هدف در سطح استان توزیع میکند.

به گفته سردار آتانی هزینه خرید اقلام این بسته ها از محل آورده سپاه استان و همکاری خیرین تامین شده است.

برنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۲۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی