باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دستگیری سارقان تجهیزات ریلی در استان قزوین

سه شنبه, ۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۲۶ ب.ظ

دستگیری سارقان تجهیزات ریلی در استان قزوین

 

دستگیری سارقان تجهیزات ریلی در استان قزوین

رئیس پلیس راه آهن قزوین از دستگیری یک مالخر و 4 سارق تجهیزات خط ریلی راه آهن خبر داد.

؛سرگرد میثم جلیله وند در این باره  اظهار داشت: در پی اعلام لکوموتیوران قطار باری در خط ریلی "قزوین-لوشان" مبنی بر توقف مشکوک یک دستگاه پژو 405 در حاشیه خطوط ریلی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس راه آهن قزوین قرار گرفت. 

وی افزود: با توجه به سابقه سرقت تجهیزات راه آهن در این خط ریلی، بلافاصله واحد گشت خودروئی پلیس راه آهن به محل اعزام و 2 سارق را حین سرقت حفاظ و تجهیزات ریلی دستگیر کردند.

رئیس پلیس راه آهن قزوین ادامه داد: ماموران در بازدید از خودرو سارقان تعدادی آلات و ادوات مربوط به سرقت و تعدادی از تجهیزات مربوط به خط ریلی راه آهن را کشف و به همراه سارقان به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرگرد جلیله وند با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات اولیه پلیسی به دست داشتن 2 نفر از همدستان خود و فردی که به عنوان مالخر اموال سرقتی را خریداری می کرد اعتراف کردند، خاطر نشان کرد: متهمان در عملیات های پلیسی دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی⚖ معرفی شدند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۲۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی