باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سرکرده باند سرقت در قزوین دستگیر شد

چهارشنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۰۲ ب.ظ

سرکرده باند سرقت در قزوین دستگیر شد

 

سرکرده باند سرقت در قزوین دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: سرکرده باند سارقان حرفه ای در استان پس از دستگیری به ۲۰ فقره سرقت منزل در قزوین اعتراف کرد.

 سردار علی ابراهیمی در این باره اظهارداشت:  در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر قزوین و ایجاد نارضایتی عمومی در این رابطه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی های تخصصی و میدانی از آثار باقیمانده در محل وقوع جرم، سرکرده و مخفیگاه اعضای باند را در یکی از استان های همجوار شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی ۲ تیم از ماموران زبده اداره مبارزه با سرقت به محل شناسایی شده اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه یکی از سارقان را دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

 

4300628

سردار ابراهیمی گفت: متهم دستگیر شده سرکرده باند سارقان بوده و در تحقیقات اولیه پلیسی نیز به ۲۰ فقره سرقت منزل با همکاری یکی از همدستان خود در شهر قزوین اعتراف کرده است.

وی افزود: با هماهنگی قضایی، شاکیان پرونده در پلیس آگاهی حاضر شده و روند تحویل اموال سرقت شده از آنها در حال انجام است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مالخر و عضو دیگر باند شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار ماموران قرار دارد، یادآورشد: با توجه به اینکه سارقان غیربومی هستند، شهروندانی که منازل آنها، حتی در استان های همجوار مورد سرقت قرار گرفته، می توانند برای شناسایی اموال کشف شده به پلیس آگاهی قزوین مراجعه کنند.

برنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۲۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی