باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
 جزیره‌ای عمل کردن مهمترین معضل حوزه فرهنگ است

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: جزیره‌ای عمل کردن از مهمترین معضلات حوزه فرهنگ است و باید در این حوزه منسجم و با برنامه مدون اقدامات صورت گیرد.

علی فرمانی در دیدار شورای اسلامی شهر قزوین با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اظهار کرد: یکی از مهمترین موانع و مشکلات در انجام کارها و اقدامات فرهنگی، جزیره‌ای عمل کردن نهادها و دستگاه‌های مسؤول است.

وی افزود: اقدامات جزیره‌ای نهادهایی که داعیه کار فرهنگی دارند باعث خواهد شد تا بازخوردی از اقدامات در میان اجتماع نبینیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: داشتن برنامه مدون و مسنجم در حوزه فرهنگ باعث خواهد شد تا منشأ خیر و اثرات خوبی شود و بسیاری از معضلات فرهنگی نیز حل و فصل شود.

فرمانی افزود: شورا و مدیریت شهری قزوین در حد توان تعامل و همکاری خوبی با مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد استان خواهد داشت و در این راستا پیشنهاد می‌شود مطالبات و زمینه همکاری‌ها میان دو نهاد به صورت مکتوب به شورا ارائه گردد تا بتوانیم در راستای وظایف و چارچوب قانونی برای اجرایی شدن آنها برنامه ریزی نمائیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در این جلسه در تذکری خواستار ارائه بانک اطلاعات املاک شهرداری قزوین شد و گفت: باید شهرداری قزوین به این مطالبه مهم شورا توجه نماید و بانک اطلاعات املاک را به شورا ارائه کند.

فرمانی در پایان به نارضایتی شهروندان از وضعیت آسفالت خیابان‌ها و معابر شهری اشاره داشت و تاکید کرد: نامناسب بودن وضعیت آسفالت معابر و خیابان‌های شهر قزوین موجب نارضایتی و مراجعه و تماسهای مکرر شهروندان به اعضای شورا شده است لذا ضرورت دارد شهرداری قزوین در اسرع وقت نسبت به ترمیم ترانشه ها و آسفالت معابر شهر قزوین و افزایش کیفیت آسفالت اقدام نماید.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۱/۳۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی