باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

شناسایی قاچاق لوازم بهداشتی با بارنامه لوازم یدکی توسط پلیس قزوین

 

شناسایی قاچاق لوازم بهداشتی با بارنامه لوازم یدکی توسط پلیس قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف بیش از 5 هزار قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق با بارنامه لوازم یدکی و توقیف یک دستگاه کامیونت خبر داد.

 سردار علی ابراهیمی در این باره اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودروهای عبوری در آزاد راه قزوین به زنجان به یک دستگاه کامیونت مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: این راننده که پس از توقف خودرو، بار نامه ای مبنی بر حمل لوازم یدکی به ماموران ارائه داده بود، در ادامه بازرسی انجام شده و مشخص شدن وجود تعداد قابل توجهی اقلام آرایشی و بهداشتی قاچاق در قسمت بار خودرو، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در این عملیات 5 هزار و 50 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال کشف شد که متهم نیز با تشکیل پرونده به به مراجع قضائی معرفی شد.

 

وی افزود: خرید و استفاده از کالای قاچاق علاوه بر صدمات جبران ناپذیری که بر اقتصاد کشور وارد می کند با مخاطراتی همچون نداشتن تائیدیه وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو همراه است که استفاده از این کالاها می تواند مشکلات زیادی را برای سلامت مردم به همراه داشته باشد.

برنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۱/۳۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی