باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بازداشت عامل ارسال تصاویر مسمومیت دانش آموزان قزوینی به رسانه های معاند

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از بازداشت عامل انتشار و ارسال تصاویر مسمومیت دانش آموزان به رسانه های معاند خبر داد.

بازداشت عامل ارسال تصاویر مسمومیت دانش آموزان قزوینی به رسانه های معاند

حسین رجبی اظهار کرد: در پی انتشار گاز و وقوع مسمومیت برای دانش آموزان در یکی از مدارس دخترانه قزوین و انتقال آنها به بیمارستان، به سرعت تصاویری از این دانش آموزان در بخش های مختلف بیمارستان در رسانه های معاند منتشر شد.

وی افزود: با توجه به حادثه مسمومیت برای دانش آموزان سریعاً دستورات قضایی برای شناسایی عاملان انتشار گاز و ارسال کننده تصاویر به رسانه های معاند به ضابطین قضایی صادر شد و موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

دادستان قزوین تصریح کرد: پس از بررسی دوربین های مداربسته بیمارستان مشخص گردید یک خانم از زمان ورود دانش آموزان به بیمارستان با حضور در بخش های مختلف درمانی اقدام به تهیه فیلم و عکس از وضعیت دانش آموزان می کند.

رجبی ادامه داد: با اقدامات فنی صورت گرفته؛ این فرد قبل از وقوع حادثه مسمومیت برای دانش آموزان در اطراف مدرسه نیز حضور داشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای این فرد پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرا تشکیل و متهم موصوف شناسایی و بازداشت شد و به اتهام نشر اکاذیب و تبلیغ علیه نظام با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد و تحقیقات در خصوص ابعاد اتهامات این فرد و احتمال ارتباط با عوامل انتشار گاز مسمومیت در مدرسه ادامه دارد.

فارس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۱/۳۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی