باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مادر زندانی در قزوین آزاد می شود

پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۲، ۰۱:۴۷ ب.ظ

مادر زندانی در قزوین آزاد می شود

مادر زندانی در قزوین آزاد می شود

مدیر بنیاد دستان مهربان شعبه قزوین گفت: به مناسبت عید سعید فطر و با حمایت حامیان خیر اندیش بنیاد دستان مهربان بانوی سرپرست خانوار قزوینی آزاد می شود.

 محمد مقدم نیا از آزاد سازی بانوی سرپرست خانوار زندانی قزوینی خبر داد و اظهار کرد: یکی از طرح های بنیاد دستان مهربان در سراسر کشور همزمان با ماه مبارک رمضان طرح« زندان جای مادران نیست» بود که در این طرح با حمایت حامیان ارزشمند بنیاد در مسیر آزاد سازی زنان سرپرست خانوار دارای فرزند گام برداشته شد.

وی افزود: به همین منظور در استان قزوین نیز عملیات شناسایی بانوان سرپرست خانوار زندانی آغاز شد و در نهایت بانوی سرپرست خانوار و مادر دو فرزند با بدهی 2 میلیارد ریالی برای آزاد سازی در این طرح انتخاب شد.

مدیر شعبه قزوین بنیاد دستان مهربان عنوان کرد: این بانوی سرپرست خانوار چندی قبل به دلیل تلاش برای آزاد سازی همسر زندانی خود مجبور به ارائه سفته 2 میلیارد ریالی بوده است که به دلیل یک سانحه تصادف و آسیب دیدگی جدی دست راست توان کار کردن را از دست داده و هم اکنون حکم جلب ایشان صادر شده است.

 

مقدم نیا گفت: بیماری، زندانی بودن همسر و سندروم داون یکی از فرزندان خردسال این بانو موجب شده است که وی در مدت کوتاهی مجبور به فروش همه اقلام منزل شده و توان پرداخت اجاره بها را نیز نداشته است و در نتیجه منجر به از دست دادن محل سکونت وی می شود.

وی ادامه داد: این خانم بعد از مدتی به دلیل عدم توان تامین هزینه های نگهداری کودکان با خواست خود با مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان قزوین تماس و هر دو فرزند 4 و 6 ساله ایشان به بهزیستی منتقل می شود.

مدیر شعبه قزوین بنیاد دستان مهربان گفت: بر همین اساس در مرحله نخست نیازمند بازپرداخت بدهی ایشان و رفع محکومیت و سپس تلاش برای خدمت رسانی در بخش های دیگر به ایشان هستیم که در همین خصوص از حامیان ارزشمند بنیاد درخواست داریم در صورت امکان مساعدت های لازم را برای بخشیدن زندگی دوباره به این خانواده مبذول نمایند.

فارس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۱/۳۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی